Ms. Marston 56/De li trenta grai de messê san Ieronimo/2

Da Wikivivàgna
Manoscrito Marston 56, 1465
De li trenta grai de messê san Jerömmo
Lo secondo grao si è speransa
azonto maiuscole, pontezatua, tratin inte forme interrogative e diacrittichi (segondo a prononçia do XVIII sec. e e reggole do Prien do 1745; ecetto "ë" = æ, "ö" = œu);
lasciao a tirde in sciâ "n", in corscivo i atre ligatue, in apiçe e coreçioin posterioî; tra e parentexi quaddre e lettie da azonze, tra e tonde quelle da esponze;
[p. 164v modifica]

Lo secondo grao si è speransa

Lo segondo grao si è speranssa. Noi demo avei speranssa che se noi faremo bem che Dee ne farà bem e segondo la nostra fe', e che chi farà bem e' averà bem e anderà a vita eterna, e che chi farà mâ anderà in lo inferno. Che Dee dixe in lo Evangerio che verà pu tosto men lo cell e la terra che manche una sola silaba de la scriptura.

E Davit proffeta dixe: "Goarda como è savio lo nostro Segnô, persochè l'è bem beao quello chi spera in Ello." E in um atro lögo o dixe che l'è megio sperà in Dee cha sperà in li homi, e megio sperâ in Dee cha sperâ in li principi.

E santo Agustim dixe che la nostra cupiditae carnâ che la demo lassâ e dâ tuto a li poveri per lo amô de Dee, e si demo sperâ che Dee ne (ne) darà per um cento in lo regno de vita eterna.

E lo nostro Segnor Dee dixe per Izaia proffeta che quando justo pecca che tuta la stuta la soa justixia è adementegâ davanti da Dee. E Cossì per lo contrario, quando lo peccao se convertisse a penetencia, tuti li söi mai sum adementegë davanti da Dee.

E santo Sidero dixe che sum alchum chi crem tuto in la Scriptura e am speranssa che quando e' moràm che se ne degem andâ davanti da Dee. E cossì per lo contrario, stagando in questa speranssa. E de questi se pö dî che e' peccam como desperai. E in questo san Grigö dixe che lo peccao chi non crè in lo zuixo de Dee, che questi tai pon esse serti de non vei la soa mizericordia.