Pagina:Comeddie.DeFranchi.1830.djvu/303

Da Wikivivàgna


Mon. Che per poco ch'un poære de famiggia s'allontanne da casa per quarche interesse, o deve sempre dubitâ de quarche aççidente, de quarche guao, de quarche rovin-na; figurâse a sò casa bruxâ, i sò dinæ arobæ, sò moggê morta, sò figgio stropiao, sò figgia desaviâ, e o se pœu ciamà fortunao, se a o sò rittorno o non trœuva quarcunna de queste bagattelle comme me seguiva a mi, che non son mai tornao a casa, se per desgrazia son stæto un poco ciù a fâ pelendon per zena, che non aggie trovao o patron in cœullera, e spesso spesso me toccao a mæ parte de pattoin in sciù a faccia, de bastonæ, de pê derê, e a stane ben de matrattamenti, d'ingiurie, de villanie a mezura de carbon.
Arg. Ti dì benissimo; ma questo matrimonio impertinente chi desturba quello, chi s'era conçertao, l'è un-na cosa, che non posso digerî, e vœuggio andâ in çerca d'un Avvocato per savei a manera de levâ da mezo questa obligazion.
Mon. Oo, sciô Argante, se stesci a o mæ parei, ve diræ, che çercassi ciù tosto quarch'âtra stradda per accomodâ questa cosa; sei benissimo in questa Çittæ quanto costa o litigâ, e v'imbarcherei in un affare spinoso.