Pagina:Comeddie.DeFranchi.1830.djvu/676

Da Wikivivàgna

vegnî chì a fame rie a prœuvo, e ad êsse o carlevâ de tutta questa gente. Poiva tirâ avanti a reçitâ o mæ caro Metastaxio, che me ghe fava un onô im-mortale. (via)

Arg. Orsciù, sciô Ghigærmo, chì l’è finio tutto. Non vorræ però, che per avei tegnuo man a queste invenzioin, per disturbâ o sciô Tiritoffolo, me ne voresci mâ, e faxessi cattivo conçetto da mæ person-na. Saræ stæto un peccaò, che a sciâ Ottavietta, chi è un-na zovena coscì de bon-na men-na, a foise sacrificâ in un paeize d’orsi, e a perdesse l’ocaxion de mariase con o sciô Oraçietto, o carzœu di Zoveni savj, virtuosi, e compj che seggian in i nostri contorni. S’aman, se vœuran ben, e l’è de raxon che sæn contenti, se coscì ve piaxe. Son chì donque a sentî e vostre deliberazioin.

Ghig. Argentin-na carissima, non solo non ve ne vœuggio mâ, anzi[1] son contentissimo, che mæ figgia per mezo vostro aggie quella bella fortun-na. Vœuggio, che se faççan quelli nostri matrimonj con tutto o sguazzo, e tutta l’allegria, e per non perde ciù tempo andem-mo a fâ, e a ordinâ tutti quelli appareggi che san de bezœugno.

Tutti. Andem-mo, e viva.

Fine della Comedia
  1. non ve ne vœuggio, ma anzi