Pagina:Comeddie.DeFranchi.1830.djvu/653

Da Wikivivàgna

Tirit. (si mette malamente in positura, e sgarbatamente dice) Odorata Regina... Io no vi credo, che di dolore si mora; son fôre e inganno dire, che affrette un affanno. L’urtime del morire ore funeste, se foisse vero non viverebbe Arceste. E ben cose ve pa? (ad Argentina) questo se ciam-ma reçitâ con l’an-nima!

Arg. Bravo, bravo, bravissimo.

Tirit. Zà che me compatî. Se m’avesci sentio, quando reçitava l’Artaxerscie, saccæ che non a cedeivo a qua se sæ Comediante! Quando favo a parte d’Arbaxo, e parlava con a mæ galante, chi se ciammava Mandan-nia, e ghe dixeivo... e lê a me dixeiva.. Addio, sentime Arbaxo... e mi ghe dixeivo: Ah che l’orrora odorata Mandan-nia e zà vecina; e se mei[1] notto a Xerxe foisse che io vegne in questa Reggia azzonta del barbaro suo genio, non bastarebbe un traspoto d’amore che me consiggia non basterebe a tè d’esserghe figgia, et çettera. Rieivan tutti com-me matti.

Arg. Bravissimo non se pœu fâ de ciù. Se ve fermasci a Zena vorræ propon-neve a un-na Compagnia de dilettanti, che fareivan un bell’acquisto.

  1. mai