Pagina:Comeddie.DeFranchi.1830.djvu/672

Da Wikivivàgna

sorte, avanti d’imbarcâ mæ figgia (a Argentina) cara Argentin[-n]a, me despiaxe, che in cangio de doî matrimonj se ne farà un solo; perchè mi non intendo de restâ pregiudicaò, e vœuggio assolutamente che o nostro vagghe avanti. E voî, sciô Tiritoffolo, piggiæ a sporta e i færi, e tornævene a Borzonasca.

Tirit. Non me pâ mai de tardi d’êsseghe. Ma sciô Ghigærmo: un om-mo com-me voî se lascia dâ da intende tante boxie, e tante impostue?

Arg. Sciô Ghigærmo, con tutte queste cose, i nostri matrimonj han da aveì o sò effetto tutti doî; altrimenti, com-me zà v’hò dito, non ne fareivo do ninte, per non fâ parlâ o mondo maligno, chi direiva che voi piggæ moggê senza prim-ma dâ recatto a vostra figgia.

Ghig. E comme voresci fâ? donde possæ[sic] pescâ un partio lì pronto e lesto per mæ figgia Ottavietta. L’hò da stampâ com-me un corzetto!

Arg. E mi m’impegno de trovaro in un momento. Un zoveno da fâ piaxei, ricco de tutte e bon-ne qualitæ che se possan desiderâ; e se no m’inganno creddo che zà se vœuggian ben da quarche tempo in sà.

Ghig. Ma chi ælo?