Sâta a-o contegnûo

Pagina:Berio m.r. II 1.6.djvu/99

Da Wikivivàgna

Questa si è la istoria de lo complimento de lo mondo segondo che scrive meser san Marcho evangelista e de lo avegnimento de Antechriste.


Allo nomen de Dee Paire omnipotente chi lo mondo creà e quello lo dè desfar. Questa si è la ystoria de lo complimento de lo mondo segondo che dixe messer san Marcho.

Fraeli carissimi, demostra lo santo Evangelio como li discipoli demandàn a Yhesu Christe de lo finimento de lo mondo quando ello serà. E Yhesu Christe respoxe e disse: Esto sta alla mea possanza. Et quando se aproximerà lo di de lo iudicio ello serà tal segnai che ello serà monte batagie e guerre e mortalitai e famie per lo mondo e revellarasse l'una gente com l'altra e uno regno contra l'altro e si serà monti terremoti e si serà una grandissima mortinitai[sic] e famie e grande e orribile spaventamento per tuto lo mondo.

Et in cielo serà tai segnai che lo sole se oscurererà e le nivore tute turbae cum grandissimo impetu se moveram e la luna si se convertirà in sangue et le stelle cazeram da lo cielo e si serà grande fuzimento de gente e grandissima comfuxion e grande amgustie e grande tribulacioin et de la