li pei collor de fuogo e si meterà la voxe como leone e a quella ora fuzirà lo maledicto Antechristo chè lo angero de Dee lo scunzurerà per parte de Dio vivo e veraxe quello chi vive in secula seculorum. Amen.
Et in quello pointo finirà tuto lo mondo e questa voxe insirà de cielo sete tai troni che zamai no fo allo mondo maor ni si orriber. Ancora aparerà Helya e Enoch vestij de celicio e predicheran per millecentosisanta giorni de li quai son agni trei. Et poi Antechriste li ocirà e poi questi corpi seran alla piaza de Ieruxalem e si staran trei di e mezo. Et poi anderà in la valle de Iosafat e lantora si serà grandissimi li terremoti, che le quatro parte de Ieruxalem si cazeran e moriran piú de vintimilia homi e li altri chi romaran li crederà tuti occidere per la grandissima paura.
Or dime[sic] frai, quando veiremo che morà Antechriste in quella fiâ si aparirà grandissimi segnai in ciel che una femena aperirà in cielo coverta de lo sol e la luna averà sota li söi piedi e son la testa si averà una coronna monto belissima e doze stelle et i questa femena criarà como femena quando