Ms. Marston 56/De li trenta grai de messê san Ieronimo/25

Da Wikivivàgna
Manoscrito Marston 56, 1465
De li trenta grai de messê san Jerömmo
Lo vigeximo quinto grao si è andâ a le zexe
azonto maiuscole, pontezatua, tratin inte forme interrogative e diacrittichi (segondo a prononçia do XVIII sec. e e reggole do Prien do 1745; ecetto "ë" = æ, "ö" = œu);
lasciao a tirde in sciâ "n", in corscivo i atre ligatue, in apiçe e coreçioin posterioî; tra e parentexi quaddre e lettie da azonze, tra e tonde quelle da esponze;
[p. 170v modifica]

Lo quinto decimo vigeximo grao è a andâ a le zexe.

Lo vigeximo quinto grao si è andâ a le zexe, e de questo Xe. ne dà lo exenprio in lo Evangerio quando ello ze a orâ a lo tenpio, e anchora o vegniva ogni ano a Nazaret [p. 171r modifica]e in Jerussalem a vexitâ lo tenpio de so Paire.

E Davit disse a Dee: "E' intrerò in la toa caza e si anderò a lo to santo tenpio con lo to timô." E anchora o disse: "Ti anderai a lo Segnô in la soa santa caza."

E Xe. disse: "Levai queste cosse e no fai de la caza de Dee, soè de mê Paire, caza de merchanti, persò cha[sic] la caza de mê Paire si è caza de oraciom."

E santo Agustin dixe che cossì como la jhexa è caza sorve tute le atre caze, e persò e' demo fâ övere in quelle chi seam sorve tute le atre hövere, soè orâ, sacrifichâ, selebrâ, prichâ, batezâ, crezemâ, confesar, e fâ limoxine, e leze, e contenplâ, e non fage atre hövere. E cossì como lo lairo se teme pu de andâ a invorâ in zexa cha in atre parte, e persò lo homo ge po stâ pu seguro cha in atra parte, persochè lì unde è lo ree lì g'è li baroñi e le richesse, e cossì è in la zexia unde è lo corpo de Xe., e conseigo g'è li angeri e tute le bone inspiracioim. E inpersò seai soliciti a vexitâ la caza de Dee, soè le zexe.